halloween på Rudbeck

2013-10-27 / 19:38:22
 
I Fredags var alla fönster i Kafeterian iförtäckta och musiken dunkade, och man kunde stöta på de flästa sorters monster i korridorerna. Jo, för det var halloween på Rudbeck och trotts att jag bara skulle ha tre lektioner och sluta redan 11.30 (vilket i och för sig var ganska awesome) så slog jag på stort och klädde ut mig. Och vad passar mig bättre än att få ta ut min nördighet lite. Som det sanna Harry Potter-fan jag är klädde jag ut mig till kära Luna Lovegood, jag fick till och med låna min kompis Ravenclawhalsduk. 
 
Jag blev extremt nöjd varje gång någon gick förbi och man hörde "Såf du det var Luna! Hon var utklädd till Luna i Harry Potter!" Så all in all var jag extremt nöjd. Johanna Panna var Dead Red Ridinghood och Ebba var en läskig version av sig själv kan man väl säga! 

Kommentarer
Postat av: Ebba

du e så söt!

2013-10-27 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: