dålig uppdatering

2014-08-28 / 22:07:37
Jag vet att jag har dragit detta kortet många gånger på min blogg, men jag måste ytterligare en gång be om ursäkt för dålig uppdatering. Men jag har helt enkelt varit på andra tankar under denna veckan. Skola, träning, trötthet, NT och mer har tagit alla min energi. Kul har jag dock haft! 
 
Idag har jag invigt mitt nya gymkort på Friskis. Jag och Ebba var på spinnig vilket var ännu roligare än vad jag trott att det skulle vara. Jobbigt självklart, men kul. Nu ska jag verkligen utnyttja kortet jag köpt, jag älskar att gå på pass och så. Dessutom kommer vi att få gympass från volleybollen från och med nu. En bra investering helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: