ja, nu var man 18 år och nästan vuxen

2014-02-09 / 20:45:26
 
Igår fyllde jag 18. Nu ska jag vara vuxen. Myndig. Rösta. Jag känner mig dock fortfarande som fem år gammal innombords. Det känns som om det var igår jag sprang runt i rolsa-blommiga tights. Födelsedagen firades dock ordentligt. Blev väckt av allsång på morgonen då mamma och pappa kom med bullar, te och paket. Sen bar det av in till stan för helt underbar brunch. Jag åt mig ordentlgt mätt på lax, räkor, minihamburgare, våfflor, pannkakor och sötsaker. Ett glas champange fick avsluta min förmiddag. 
 
Sen hem, fixa och dona. Jossan, Johanna och Alice kom och hjälpte mig med maten och sen blev vi 18 tjejer. Massa skratt, god mat, tårta. Jag är en glad 18-åring nu. Jag har så många otroligt fina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: