364 dagar kvar till studenten

2014-06-11 / 16:13:41
Idag har jag varit på Rudbecks utspring. Jag kan knappt greppa det faktum att nästa år är det jag som springer ut genom de dörrarna med mössan i högsta hugg. Känns så sjukt när jag försöker föreställa mig det. Det känns nästan som om jag började på gymnasiet igår. 
 
I övrigt idag har jag ätit frukost med Johanna då jag sov hemma hos henne efter vårt lilla nattbad igår. Efter utspringet hämtade jag äntligen ut den dator jag ska få låna över sommaren för att kunna arbeta med NT-tidningen och hela NT-evenemanget (ett jättestort skolprojekt kan vi kalla det). Så nu har jag officiellt sommarlov. Imorgon börjar jag jobba igen dock, vilket ska bli kul! Men jag är nervös. Vet egentligen inte varför. Samma jobb som jag har haft så länge nu, men de fyra månader som jag varit borta känns som flera år. Men det ska säkert gå galant. Man kan ju alltid hoppas i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: