2012 - året då jorden inte gick under

2012-12-31 / 11:27:03
Fem händelser som varit bra det här året?
1. Började gymnasiet och träffade massa härliga vänner.
2. Träffade min fina pojkvän Benny.
3. Köpte min efterlängtade kamera.
4. Firade världens mysigaste jul med familjen hemma hos Johanna och hennes familj.
5. Jag besökte London med världens bästa familj!

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Snön smälte för snabbt...
2. Jag missade NT showen på Rudbeck
3. Jag fick inget sommarjobb (sökte för sent)
4. 
5. 
 

Blev året som du hade tänkt dig?
Jag tänker aldrig riktig och planerar hur året ska se ut. Jag blev glatt överraskad då jag fick veta att jag skulle få följa med min kompis familj till Frankrike i 10 dagar, det var ganska underbart. Sen blev gymnasievalet över alla förväntan. Träffat massor av underbara människor och vänner. Kändes så himla bra med lite ombyte av miljö, var väldigt trött på gamla skolan... Även om det faktiskt var en bra skola. 

Några av dina favorit bilder:
 
Vilken musik har du lyssnat på?
Ed Sheeran, Paramore, Vampire Weekend, Blink-182, Green Day, Oasis, Timbuktu, Svenska Björnstammen, The sounds, Ron Pope, The features, Bombay Bicycle Club. 
Jag har blandad musiksmak... haha

Vad har du tittat på? (Tv, film, serier...)
 Serier: Grey's anatomy, Glee, True Blood, 2 1/2 men, Desperate Housewives, Project Runway Sverige, Vampire Diaries, Pretty Little Liars (lite i alla fall) 
Film: Jag kan inte rabbla alla filmer.... Twilight Saga, Harry Potter ca 100 ggr om, älskade Skyfall, Sune i Grekland var underbar. BREAKING DAWN PART 2 OMG OMG OMG!  

Vilka människor har du umgåtts mest med?
Alla mina underbara vänner, min finaste syster Ellinor och la familia! 

Vad är det bästa du fått?
Min fina dator! 

Vad var din största framgång i år?
Alla nya människor jag träffat. Visar att jag vågar prata även med främlingar, hehe! 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, systemkamera och MAT!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt middag på Jenses Böffhus med massa kompisar och vann en efterrätt genom en sms tävling. Firade sen dagen efter lite mer med familjen. 

Hur skulle du beskriva din klädstil i år?
Svarta jeans och stickad tröja eller strumpbyxor klänning/kjol och stickad tröja. Mycket stickat hehe. Men under sommaren och nu har jag upptäckt en ny kärlek för klänningar. 
 

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat min kusin mer, gosat massor mer med min finaste morfar, skrivit ner alla bra berättelseidéer som ploppat upp. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en pojkvän? Kan du lägga upp en bild på honom?

2013-01-12 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: