äntligen de där blåa jeansen

2012-12-15 / 18:08:41
Har länge behövt de där perfekta bara vanliga blåa jeansen. Har gått massor i mina svarta jeanstights och strumpbyxor men ja, det kan man ju inte göra för evigt. Blev först massor med taggad på att köpa ett par med vida ben men det passar inte riktigt med de skor man trotts allt måste gå i på vintern. Men jag inhandlar kanske ett par till sommaren och våren då jag ytterligare en gång kan använda mina älskade Converse!
 
Men back to mina nya jeans. Bara 299 kr på Gina Tricot. Lisa hette modellen. Hittade även ett par till som såg lite annorlunda ut som jag skuktade över, men de fanns bara i stl 34 kvar. Bajs på det! Men men, kärlek til mina nya byxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: