Långsam som jag är

2012-07-20 / 22:17:17
Sitter nu här igen och skriver en snabbis. Även om jag har lata dagar blir det inte så mycket bloggande. Spenderar större delen av dagenmed en bra bok och sen på kvällarna blir det midda med familjen och ofta spel ute i partytältet. Sen blir det inte sängdags fören sent på natten då jag och syrran sitter uppe och kollar på Desperate House Wives. Idag har ja i varje fall badat fotbad i trädgården! Ett hett sommartips från mig. Ta inte ut ditt elektriska dock, jag använde bara en balja med badsalt och varmt vatten. Jätteenkelt men det blir mycket mysigare om man sitter ute. Nu ska jag och la familia kolla på lite film, men jag kan slå vad om att det flästa av oss somnar. Så godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: