Bara tre dagar kvar nu, åh vad jag längtar!

2012-06-26 / 21:38:34
Nu är det snart dags att packa. Eller rättare sagt ska jag börja imorgon. På fredag åker jag till La Rochelle i västra Frankrike. Det är min första gång i Frankrike så det ska bli jätteroligt och spännande. Jag ska åka med en kompis och henns familj och de har hyrt ett hus i en liten by med bageri, marknad och torg och allting. La Rochelle är en hamnstad men det finns, vad jag har förstått, en hel del stränder också.
 
Så imorgon ska jag börja packa. Massor av sommarkläder och solkräm. Så får vi bara hoppas på fint väder!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: tusen tack, glad jag blir!! :D ♥

2012-06-26 @ 22:28:43
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: