Hos Stevie

2012-06-24 / 17:31:25
 
Som sagt, spenderade dagen med Johanna i stallet hos hennes sköthäst Stevie. Tittade på när hon hoppade, byggde hinder och hjälpte till. Väldigt fin häst e han, Stevie. Ända ponnyn i stallet så han är lite orolig kring de större hästerna tror jag. Han ville inte riktigt gå emellan dem när vi hämtade Stevie i sommarhagen. Den hagen var STOR kan jag säga, och Stevie skulle såklart stå allra längst bort. 
 
Om jag inte hade spelat volleyboll hade jag nog ridit. Jag trivs så bra i stall, tillsammans med hästar. Älskard det! Då kan man vara glad att man kan förlja med kompisar. Får se om jag kanske önskar mig en ritt på islandshästar i jul. Men vi får se. KRAM! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: