Inte mycket att säga

2012-06-19 / 00:24:03
Hej alla mina (inte så många) läsare. Blogg.se har dessutom hakat upp sig så jag kan inte se hur många besökare jag har om dagen... Det kan i och för sig också betyda att jag inte har några läsare alls. Det är ju just snyggt!! Haha! Nu ligger jag i alla fall i sängen och bloggar lite. Eftersom det är sommarlov så kan man ju chilla galet imorgon bitti. Så jag behöver inte sova ännu.

Imorgon har jag bara ett måste. Hela familjen måste iväg och fixa pass. Allas går ut iår. I och för sig är det bara jag som behövermitt akut eftersom jag ska till Frankrike (lyckoskutt) men det måste ju bevittnas av två pers om man är minderårig, SUCK!! Eller så måste båda föräldrarna vara med. Nått konstigt var det för jag, mamma och min syster Ellie var där idag och skulle fixa våra men vi behövde pappas namnteckning så det gick ju inte så bra. Sen åkte vi förbi på kvällen men då var det 2 och en halv timma väntetid. Så vi satsar på imorn! Vaccinerad mot gulsot är jag i alla fall nu. Så ett steg närmare Frankrike, CHECK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: