Vackra midsommar

2012-06-23 / 20:03:15
 
Det var väldigt underbart med fint väder på midsommar, för första gången på länge! Jag brände mig till och med på axlarna medan vi åt lunch! Man kunde ha klänning på sig och man kunde sitta ute. Dessutom gick vi ner till sjön och badade. Det var kanske inte jättevarmt med det var badbart. Så det blev sill och köttbullar till lunch, glass och jordgubbar och en femkamp efter det (mitt lag; påskhararna, kom tvåa). Sen till middag var det kyckling, fläsk potatis, olika såser och massa gott. Sen till efterrätt hade vi, jag och Ellie, bakat rabarber och jordgubbspaj.
 
Sen senare på kvällen såg vi på Barnhemmet och åt chips. Förutom att filmen hackade lite så var filmen riktigt bra även andra gången man såg den. Det är  en riktigt bra skräckfilm, inte för läskig. En riktigt lyckad kväll och dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: