Dag 4 - fritiden

2012-10-11 / 19:48:54
Just nu är min tid vid sidan av skolan ganska så lätt att beskriva - plugga, äta, träna, sova. Min volleyboll tar upp fyra dagar i veckan om man räknar med match och sen har jag dans varje onsdag. Såhär fullt har jag nästan alltid haft, och kan ni tänka er att jag innan hande fotboll också. Ovanpå allt annat! 
 
Jag älskar min volleyboll och vi tjejer är grymma. Vi har vunnit SVC (stockholm) U-17, SVC U-19, SM, Distriktsslaget, you name it. Turneringen i Kungälv som jag snart ska iväg på igen, den har vi också vunnit några gånger. Själv spelar jag libero vilket kanske inte säger er alls mycket, men jag spelar också passare en del. 
Dansen är någontin jag har hållt på med sedan fyran ungefär. Vi har två uppvisningar varje år och det är alltid lika roligt. Jag älskar dansen, man är alltid så lycklig när man går därifrån. 
 
Trotts alla räningar hinner jag med, och älskar att, vara med alla mina fina vänner. Och trotts att det är mycket är det träningarna och vännerna som gör allt plugg lättare, mer överkomligt. Jag kan inte säga att jag haft det svårt i skolan så, men träningarna gör det lättare att kämpa sig framåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: