inte speciellt peppad

2012-10-15 / 11:21:00
Fortfarande bajstrött trotts att febern har gått ner. Mår lite bättre men har inte ork att blogga massor. 30-dagars grejen återupptas då jag mår bättre. Sitter (ligger halvt död) just nu i soffan igen efter en efterlängtad dusch. Fine ipren får en att må bättre och det drar ner febern men det har sina nackdelar. 
 
Från att ha feberfrossa, hacka tänder och ha gåshud över hela kroppen början man svettas som en gris och får sånna terrible urges att sätta på sig bikini och springa ner till sjön och ta ett dopp. Fast det hade varit bäst med en isvak i trädgården. Nu ska jag lata mig lite vid TVn och sen ska jag skriva klart mitt tal till svenskan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: