pizzakväll och ove sundberg

2012-10-07 / 19:55:25
Vi förlorade tyvärr matchen idag mot Säter men vi spelade delvis verkligen på top. Det set som vi vann vann vi med 25-13. Så jag var nöjd när jag satte mig i bilen och sen sov jag två timmar hem. Väl hemma beställd vi pizza och nu sitter hela familjen framför TVn och inväntar premiären av Solsidan. Åh Solsidan, vad jag har längtat!
 
Ville också passa på att tacka för de kommentarer och tips jag fått till bloggen. Det är helt underbart att komma in på bolggen och ha massa nya kommentarer att läsa. Så kul att veta att folk verkligen läser det jag skriver. Nu börjar Solsidan och sen ska jag plugga det sista på kemin. Imorgon ska jag kicka ass på provet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: