godmorgon måndag

2012-09-10 / 07:45:00
Och god morgon på er! Helgen har varit superlyckad och jätterolig. I fredags efter skolan följde jag med Johanna hem och som ni vet fixade vi upp våra bloggar tillsammans. Det blev en liten fotorunda och jag förfrös mina fingrar. Men allt blev jättelyckat and I am happy! Ska be Johanna om ett USB eller en CD så kan jag visa er mer awesome bilder. Sen på lördag morgon hämtade mamsen, papsen och Ellie mig hemma hos Johanna och vi åkte direkt mot Herrängen och Hallstavik där det skulle bli kräftskiva på kvällen. Jättekul! Vi var på kompisars landställe och det var många av de andra vi inte träffat på jättelänge. Sen igår spenderade jag större delen av eftermiddagen med att plugga till första provet på gymnasiet, kemi.... Men det går bra, ska plugga massa idag innan träningen också och sen läsa igenom allt imorgon igen.
 
Men nu vaknar jag upp till en måndag, och för ovanlighetens skull är jag påklädd och klar en halvtimma innan jag behöver åka. Amazing indeed! Så vid 8.20 börjar vi dagen med 2 timmar kemi och jag är nästan lite redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: