i had a really bad day

2012-09-14 / 07:47:00
Lovade ju en liten resume av min onsdag och över huvud taget min vecka kanske jag kan berätta lite om. Det har varit väldigt mycket plugg att göra de senaste dagarna, därför har det varit lite tid till att blogga. Måndag och tisdag flöt på bra med en massa plugg inför kemiprovet som jag berätade om. Det skulle ske på onsdag morgon. Jag kommer till skolan helt vanlig tid och känner mig väldigt förberedd på prov. Men sen möter jag Jessica i hallen och hon säger "Asså de har redan börjat provet" här kommer stressfaktor nummer ett. Är jag sen nu?? Jag är säkert jättesen.... Men det var jag inte. De som redan var på plats fick börja skriva sin prov direkt. Detta hade jag missat totalt men jag klarade hela provet i tid och jag känner att det gick jättebra! 
 
Nu var jag inne i någon form av lyckorus men vad lyckas jag göra då.....?
JAg tappar min fina, fina, bästa telefon i massa vatten när jag är inne på toa innan lunch. I panik får jag upp den, plockar isär den och håller den under handtorken. PANIK; PANIK; PANIK. Jag lät den ligga på tork i skåpet hela dagen medan jag själv gick runt och tog mig igenom resten av dagen. Mådde bajs för att jag var ledsen pga att mobillen var trasig, jag var arg för att jag kunde vara så korkad och jag var lite nervös för att gå hem och berätta detta för mis padres. Men efter dansen berättade och allt gick bra. Alla kan ju göra misstag! Även om itt var väldigt korkat... Haaaah! Men nu ligger telefonen på tork så vi håller alla tummar och tår!! 
 
Sen igår skulle jag skriva en labrapport som ska in idag men dokumentet som ska gå att hitta på skolans hemsida med klassens gemensamma resultat går ej att få fram. Hemsidan går inte att öppna..... Men det fungerar inte för någon så vi hoppas nu på att kemiläraren kan maila det till oss och att vi kanske kan skicka in labraporterna lite senare än planerat. Fingers crossed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: