lite höstshopping

2012-09-02 / 14:21:00

Har haft en jättemysig helg med min gamla rökarkompis Johanna. Nej - inte riktigt sant. Men det var i alla fall vad våra kompisar kallade oss för varken jag eller Johanna kunde prarta, så hesa var vi pga våra förkylningar. Igår så åkte jag, Johanna och Ellie in till stan vid ett och hade oss en shoppingdag med fancy fika på Mc Donalds. Mums säger jag bara om deras äppelpaj och milkshake. Vi gick på bio också och såg nya Disneyfilmen Brave. Säger bara - SE DEN!
Jag kom i alla fall hem med en ny blivande favvis - en mörkgrön koft från Monki. Älskar den redan, perfekt för höstmys och mer mys. Bonus på det var ju att den var snygg också. Dessutom köpte ja en enkel grå T-shirt, också från monki. Men jakten på de perfekte kängorna får fortsätta. Inte hittat mina skor ännu...

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag läste "rökarkompis" och ba WHAT!!!! hahaha

2012-09-04 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: