mysiga dagar för lilla mig

2012-09-20 / 22:13:13
Har varit och sett De tre Musketörerna på Stadsteatern i Stockholm. Det var något av det bästa jag någonsin sätt. Ville nästan bara gråta när det var slut för att ja, det var slut!
 
Har bakat smulpaj med äpplen från trädgården. Använde mig av världens bästa recept ♥
 
Har ikväll haft det mysigt med mamsen och fina Ellinor med smörgåsar framför TVn och min äppelpaj och massor av te. Det blev att se tisdagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar - favoriten!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag vet, den är helt fantastisk!!

2012-09-21 @ 10:23:31
Postat av: Brallis!

Åhhh skulle man kunna få sno det där receptet lite kanske??? ^^

2012-09-27 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: