tänker, tänker, tänker

2012-09-09 / 16:41:32


Nikon D3100 - 3890 kr                                                     Canon 1100D - 3790 kr
 
Ja vill, jag vill och jag vill ännu mer. Men att bestämma sig för vilket startkitt och bestämma sig för om jag verkligen kan och vill lägga de pengarna det är SVÅRT! Jag har börjat intressera mig mer och mer för foto, mycket för att jag har en så fotointresserad vän (hennes blogg kan ni hitta HÄR) som påverkat mig lite men också för att jag tycer att det är häftigthur man kan fånga världen på bild. Jag vill verkligen lära mig mer och allt som kan vara viktigt att veta. Jag vill kunna spara egna minnen och kunna dela med mig av vackra foton. Jag vill kunna fånga hela London på bild under höstlovet. Så nu sitter jag här och tänker...

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag röstar på Canon-paketet, men det är ju för att jag kan Canon, vet inte så mycket om Nikon :)

2012-09-09 @ 20:47:33
URL: http://foodbraidsandphotografy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: