lyxfrukost

2013-08-12 / 12:48:37
 
Med en banan och två ägg kommer man långt. Igår när jag kom hem hade mamma förberätt hembakat bröd som vi bara slängde in i ugnen, jag kände mig väldigt välkommen hem, och idag bestämde jag mig för att göra bananpannkakor. två toppenfrukostar två dagar i rad! 
 
Gör såhär; 
Mosa en ganska stor banan i en skål  -  knäck i två ägg  -  rör ihop till en smet  -  stek pannkakorna i smör
Smeten räcker till två ganska så stora pannkakor och de är supergott ät äta tillsammans med lite turkisk yoghurt, bär och kokosflingor. 
 
Idag har jag mig en riktig latisdag, precis som igår, men jag avslutar den med att klippa mig och äta middag hemma hos finna Jossan. Vi han i stort sett bara hälsa på varandra uppe i fjällen, så fullt var vårt schema. Det ska bli massa med mysigt att få krama lite på henne! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: