andra december

2013-12-02 / 21:12:34
 
Från och med imorgon, den tredje December, tänkte jag köra denna lilla Decemberutmaning. Den varar fram till jul så man kan väl kalla det en liten julkalender. Så kan jag minnas tillbaka på 2013 sammtidigt som jag kan komma in i jukstämningen ordentligt!
  1. Första December
  2. Andra December
  3. Det starkaste minnet från 2013
  4. Utan tvekan den låt jag lyssnat mest på!
  5. Den finaste kramen jag fått
  6. Det här fick mig att börja gråta
  7. Den bild jag är mest nöjd med
  8. Av alla filmer jag sett det här året är det här den bästa
  9. Bästa boken jag läst och varför
  10. Det godaste jag ätit!
  11. Sommarkvällen som jag aldrig ville skulle ta slut
  12. En mycket trevlig överraskning!
  13. Något som gjorde mig riktigt stolt
  14. Det finns många bra serier men det här är den jag tyckte mest om
  15. Tack för att du är min vän!
  16. Den bild som representerar mig 2013
  17. Ett användbart tips eller knep som jag vill dela vidare
  18. En resa jag gärna gör om
  19. Årets mest minnesvärda konsertupplevelse
  20. Det här är jag som mest tacksam för
  21. Jag blir så lycklig av den här bilden!
  22. Det bästa beslutet jag tagit och varför
  23. Det finaste meddelandet jag fått under året
  24. Årets julgran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: