idag fyller du 17

2013-12-03 / 17:12:00
 
 Vadå kompis? Nä vi är familj! Jag kan inte minnas något liv utan dig. Det kan bero på att jag aldrig har behövt vara utan min Johanna. Det finns för många fina minen för att jag ska kunna dela med mig av alla här så jag får försöka sammanfatta det hela. Du förstår mina problem. Du skrattar åt mina skämt. Du lyssnar när jag behöver lätta på hjärtat. Du hjälper mig när jag behöver din hjälp. Du har lärt mig att använda min kamera. Du tipsade mig om Doctor Who. Du står ut när jag börjar snacka volleyboll. Du är glad, snäll och rolig. Du gillar att kramas. Men framför allt så så räknar jag dig som min andra syster, du är som sagt familj. 
 
Och så ett stort grattis igen och en sista födelsedagshälsning;
See you soon, silverspoon
TESKEDSGUMMAN! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: