leker med min nya bästis

2013-12-26 / 10:24:23
 
Jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag är så glad och så extremt tacksam. Jag har verkligen fått så fina julklappar iår och man inser verkligen hur väl ens vänner och familj känner en. En av årets julklappar var Photpshop Elements. Jag känner mig lite som bambi på is när jag ska försöka mig på lite redigering, men med min provatlärare och expert Johanna har jag ändå lyckats bra med två bilder. 
 
Jag har bara varit en lycklig ägare av programmet i ca en dag så jag tror att det är ganska så okej att känna sig förvirrad. Men jag ser sååååå mycket fram emot att lära mig mer. SÅ MYCKET LYCKA!

Kommentarer
Postat av: The ebbs

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Hälsingar avis tjej

2013-12-26 @ 15:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: