nittonde december - årets mest minnesvvärda konsertupplevelse

2013-12-20 / 13:39:27
Innan året 2013 kom hade jag, Jenny Lindqvist, aldrig varit på konsert. Inte en enda!! Jag hade absolut varit på musikaler, och en och annan dansshow, men aldrig på konsert. År 2013 blev det ändring på detta. Närför kan jag inte nämna en konsertupplevelse, alla är minnesvärda. Iår har jag sett;
  • Amanda Jensen
  • The Sounds
  • Magnus Uggla
  • Oskar Linnros
  • Imagine Dragons
Alla konserterna har jag varit på med underbart sällskap och när vi var och såg Magnus Uggla fick vi även en 40 min lång fyrverkeri-uppvisning eftersom Grönan fyllde 130 år! Jag har helt enkelt haft en händelserik sommar och höst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: