skåneresa och kusinträff

2013-02-27 / 19:59:45
I lördags åkte mamma, jag och Ellinor ner till Skåneland. För mig och Ellie är det andra gången bara i februari, vilket är helt underbart. Vi bodde hemma hos mormor och har spelat kort, myst och ätit massa god mat. I måndags mötte vi upp med världens allra bästa kusin Christina (hennes blogg HÄR) på Espresso House och tog oss en riktig lyxfrukost. Sen stod shopping på shemat men då det var så kallt så tog vi bussen till ett köpcentrum i närheten. Kan lägga upp bilder på det jag köpte imorn. 
 
Sist men inte minst blev det sushi till lunch. Vi tog bussen tillbaka in till Lund och åt. Riktigt underbar dag och några riktigt underbara dagar måste jag säga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: