varm choklad och sushi

2013-01-25 / 22:44:01
Fina Ebba fick idén att vi skulle gå på bio idag så jag Johanna och Ebba bestämde oss för att gå och se Les Miserablés. Jag slutade redan 13.40 och åkte då i förväg in till stan för att vandra runt på Urban Outfitters och för att köpa en klänning jag tittat på jättelänge. Klockan tre slutade Ebba och kom och gav mig sällskap så vi gick och käkade sushi. Johanna slutade tyvärr sent så eftersom filmen började 17.15 blev det väldigt tight för henne att hinna äta. Jag och Johanna stannade då i stan efter filmen så Johanna också fick sushi, bredvid satt jag med min varma choklad. Ebbis var tvungen att åka hem. 
 
Filmen var super. I och med att nästan all dialog var i sång gjorde det hela jättemäktigt. Dessutom är inga låtar playback eller vad man ska kalla det. Alla skådisar sjunger i varje enskild scen. Ska inte säga mer om filmen än att det verkligen är sevärd! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: