Kreta del 1

2013-07-15 / 12:10:07
 
Så mycket bider och så mycket att berätta. Det får bli inlägg för inlägg, steg för steg. De första dagarna (och hela veckan) vandrade vi mycket och fick se en held det av området vi bodde i. Vi hittade två av våra tre favvis-restauranger och badade massor. Ville dock inte ha med mig kameran till stranden på dagarna. Sandkorn är riktiga kameradödare! Men en hel del fina bilder fick jag i alla fall. 
 
Vi lyckades också vandra rakt in i ett Kommunistläger för grekiska ungdomar. Röda flaggor överallt och flera hundra tält! Vem vill tälta i Grekland? Fatta vad fruktansvärt varmt att vakna på morgonen! Jag skulle börja koka eller brinna upp. Jag tycker det är jobbigt att vakna på morgonen när jag tältar i trädgården, och ja, jag gör detta på sommaren då och då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: