sjung om studentens lyckliga dar

2013-06-12 / 09:33:06
 
Två studenter har jag varit på denna vackra sommar. Det är två fler än vad jag någonsin varit på. Den första var för att fira fina Anna, en kompis från språkresan till England, som sprang ut från en skola på Lidingö. Bilderna är dock från fina underbara barndomsvännen Emma som igår tod studenten från samma skola som jag går på. Dagen började på utspringet där det var så myket folk att man inte visst evart man skulle ta vägen. Men det var kul att möte Emma och få hänga en blomma om halsen på henne och hurra lite. 
 
Klokan tre blev det studentmottagning och massvis med god mat och tal och sjungande av studentsången. Man blir lite sugen på att ta studenten själv nu. Att klä sig i vitt, ha en fin mössa och bli välkomnad av familj och vänner när man rusar ut från sin sista dag på skolan. Men två år kvar! Och tack och lov så tycker jag skolan, om man bortser från mängden plugg, är roligt. Så mina nästa två gynasieår kommer bli AWESOME!
 

Kommentarer
Postat av: ebbus

2013-06-12 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: