uppskattar er som fortfarande är kvar

2013-03-24 / 13:29:40
Ja ni är helt enkelt bäst. Drunknar lite i plugg nu innan lovet och ovanpå det har jag varit förkyld i fyra veckor typ. Detta resulterar i ingen volleyboll och en ledsen Jenny. Jag vill bara spela volleyboll, NU! Helgen har i alla fall varit mysig. Fredagen inhöll bio med finaste Ebba och Johanna. Sen sov jag hos Ebbis och igår blev det bio med mamma, pappa och Ellinor. En riktigt familjekväll. 
 
Det behövdes för idag blir det innesittande. Jag ska plugga hela dagen. Muntert. Har brecis gjort instuderingsfrågor till samhällskunskapen och nu ska jag gå vidare och skriva min debattartikel som ska vara inne på tisdag. Yippie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: