bästa medicinen

2013-10-18 / 20:18:49
 
Vaknade imorse med massor med feber. Inte roligt. Jag har ont i kroppen och fryser hela tiden (förutom precis när man tagit Ipren, då svettas jag som en gris) Men jag har sett 8 avsnitt Doctor Who och det var ganska mysigt. Problemet med att vara sjuk är att man känner sig konstant eländig. 
 
Men där ligger jag, och tittar på fjärde säsongen av älskade Doctor Who men så plötsligt ringer det på dörren. Men vem kan det vara? Jo Ebba Blebba. Denna söta lilla filur hade vandrat och handlat glass till mig. Vilken människa gör så? Bara knackar på dörren med Ben&Jerry. Helt underbar är du Ebba, bara så du vet!
 

Kommentarer
Postat av: ebbzon

För att det är du värd! ♥♥

2013-10-19 @ 08:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: