en riktigt tröttisdag

2013-10-14 / 21:06:33
Bara jag som varit sömnig hela dagen. Jag menar då inte bara trött och seg utan jag har varit beredd att lägga mig ner på golvet, rakt upp och ner, och sova en stund i korridoren. Blä, blä. Men nu är jag i stort sett klar med allt viktigt som har med skolanatt göra, i alla fall fram tills höstlovet. Veckan efter lovet har jag tre prov, men det kan jag tänka på sen. Eller vad tycker ni? 
 
Just nu sitter jag och dricker en kopp te och sen ska jag nog ta och gå och lägga mig, försöka läsa lite i min bok. Jag har läst samma bokk i över fyra veckor, detta är inte likt mig. Men skolan tar över. Jag är så trött på kvällarna att jag i stort sett somnar sekunden jag lägger huvudet på kudden. Men snart är det höstlov, och det innebär LÄSNING! Detta blev ett ganska random (eller borde man säga slumpmässigt) inlägg, men jag skyller på sömnbrist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: