jag längtar tillbaka

2013-10-01 / 22:47:00
 
Det uppstår lätt problem i hjärnan när man saknar sommar ungefär lika mycket som man längar till jullafton. Men just idag har jag helt och hållet slutat nynna jullåtar för mig själv och längtat ovanligt mycket tillbaka till den underbara veckan i somras med mina fina bjärnbröder, som by the way är världens bästa smeknamn. Jossan och Pellie Plutt, jag ville bara säga att ni är helt okej med awesome. 
 
Men förutom dessa två brudar hängde idag också Johanna och Maria med hem. Tanken var väl att plugga lite biologi inför provet imorn, det gick kanske sådär. Men jag känner mig redo tror jag. Men ibland måste man lägga plugget lite åt sidan och bara njuta av att man är omsluten av så många underbara filurer som verkligen lyser upp alla gråa vardagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: