saker jag borde gjort under lovet

2013-10-31 / 12:10:00
 
1
Städat ur min garderob för den är kaos. Jag borde ha gett bort kläder jag aldrig använder eller kanske haft en klädbytardag med kompisar. 
 
2
Jag önskar jag hade läst fler böcker. Jag ger aldrig mig själv (eller har aldrig) tid eller ro att läsa mitt i vardagen. Nu under lovet har jag inte ens läst en bok. Jag vet inte var jag är på väg. Jag brukade kunna läsa fyra böcker på en lovvecka. Jag antar jag är för inne i Doctor Who. But that is not a bad thing! 
 
3
Haft en riktig höstfotografering. Men hösten blev "ful" så himla snabbt. Den vacka hösten med sina eldfärgade löv och soliga dagar passerade under tiden jag låg i soffan med halsfluss. Jag som äntligen har en riktigt bra och fin kamer. Men men, bättre lycka nästa år! 
 

Men lovet är inte över än! Jag lär nog inte bocka av dessa saker men massa annat kul ska jag hitta på. Idag ska jag träffa Alice Brallis för en fika innan vår träning sen bär det av hem till Johanna för mumsig mat. Jag sover dessutom över för att imorgon bege mig (med Johanna och Maria) på ett litet äventyr till IKEA. Sen på eftermiddagen ska familjen hämta upp fina kusinen Christina som stannar över helgen. Jag är så tacksam för alla fina kompisar jag har och så lycklig att jag äntligen ska få krama lite på min kusin vitamin. Jag älskar att ha lov, man hinner med så massa kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: