Thai-mat och upplysning

2014-04-06 / 19:37:42

Jag har inte varit stilla en sekund denna helg kan jag ju säga. Började med att köra lite zumba i fredags och sen lördag fick jag gå upp jättetidigt för att skriva högskoleprovet. Det var en intressant och spännande upplevelse, som jag inte tror jag går igenom igen. 

Efter provet spenderade jag kvällen med Jossan, och tillsammans med hennes pappa käkade vi thai-mat och såg på film. Mycket mysigt! 

Söndag bar det av på brunch med volleybollaget för att sedan fortsätta direkt in till Gamla stan för att spela in en film. Vi håller nämligen på med ett svenskaprojekt, där vi gör en film om Upplysningen. Så idag har jag sprungit gata upp och gata ner utklädd till bonde på 1700-talet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: