allt mellan himmel och jord

2014-08-12 / 13:33:33
Jag spenderade en hel dag på Grönan med hörselgångsinflammation. Vi kan väl börja med att konstatera att det inte var den bästa idéen jag fått. Insane var speciellt plågsamt då det kändes som att mitt öra skulle sprängas varje gång jag snurrade runt. Morgonen efter tog jag mig till läkare och fick recept på örondroppar. Ett problem bara - dessa örondroppar råkar vara beställningsvara på typ ALLA apotek. Idag klockan två ska jag i alla fall förhoppningsvis få ut dem så att jag kan börja droga. 
 
Ska använda dem tre gånger om dagen i tio dagar. Jag har en känsla av att detta kan bli lite problematiskt i skolan. Ska jag lägga mig ner i korridoren då? Eller ska jag låsa in mig på en toalett? Då dropparna måste intas i liggande ställning kan kanske en toa bli lite trångt dock. Oj vilka problem jag har... I övrigt känns det inte så farligt med skolstart längre. Jag har börjat acceptera det faktum att sommarlovet är slut på måndag. Trotts lite ångest då det gäller framtid så känns det skönt att gå sista året nu. Kan knappt fatta att studenten är minde än ett år bort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: