Livet kom emellan

2014-12-11 / 15:54:04
Jag lovade att ta tag i detta, lovade både mig själv och en del andra, så nu tar jag tag i det igen. Vet att jag egentligen mår mycket bättre av att blogga. Det blir en form av mysigt tidsfördriv utan större krav. Sen kan jag titta tillbaka på massa fina minnen och bilder. Bloggen äger helt enkelt, jag ska bara se till att använda den också. 

Börjar min återförening med att sammanfatta vad som hänt sedan senast: 
 - Det var NT-vecka på skolan vilket kortfattat innebär en vecka där skolans naturarv och tekninkare går bananas. Veckan avslutas med en hejdundrande show. 
 - Firade en lyckad show med efterfest på Paddy's
 - Haft djupt livskamrat med Maria och Marcus
 - Gått in i en svår efter-NT-depression
 - Shoppat partyklänning med övriga brudar i NT-styrelsen
 - Haft styrelsemiddag där 33% av styrelsen inte dök upp
 - Varit på NT-festen och åkt hem tidigt i lite desperation. Sov hos Jos och vaknade till mjukisdag på skolan
 - Firat Johannas födelsedag cirkus 3 gånger
 - Haft djupa livsdiskussioner med Jos
 - Haft djupa livsdiskussioner med Maria
 - Haft djupa livsdiskussioner med typ alla 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahha "med Maria och Marcus" för jag var ju såååå närvarande under det samtalet xD

2014-12-11 @ 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: