hotellmys

2014-02-28 / 13:48:19
 
Nu är det bara tre dagar kvar på lovet. Ett lov där jag spenderat massa tid i sängen och sett en säsong av Game of Thrones. Dessutom har jag hunnit läsa en hel del vilket jag i stort sett aldrig hinner med eller orkar längre. Visserligen har jag haft lite plugg att göra (som jag inte gjort än) men det är verkligen minimalt lite. I alla fall man jämför med slutspurten jag hade precis innan lovet. 
 
Igår drog jag, världens bästa syster och vår underbara mamma in till stan. Det blev asiatisk lunch och sen massa shopping. Jag köpte mig en ny fin klänning, en kofta och lite underkläder. När vi kom tillbaka, helt slutkörda, till hotellet bytte vi alla om till pyjamas och det blev Room Service till middag. Det var en extremt härlig och rolig upplevelse. Haha! Jag har aldrig gjort så innna. Sen när man har ätit klart så ställer man bara brickan med all disk utanför dörren. Mums var det också. Det blev en kväll med TV-tittande, godis och mys på hög nivå. 
 
Mitt morgonbad och frukosten går inte ens att beskriva. Så extremt underbart bara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: