grekland i bilder

2014-07-25 / 11:27:52
Ledsen att det tagit lite tid med bilderna, men nu kommer några stycken. Till stranden på dagarna vågade jag inte riktigt ha med mig min kamera, men den fick följa med nästan alla kvällar! 
 
 
Pythagorions hamn var full med söta små fiskebåtar som jag gärna tagit med hem 
 
 
Varje kväll blev det middag inne i stan. Favoritstället låg precis på stranden
 
 
En liten biltur hann vi också med och utiskten var otrolig som tusan
 
 
Vi stannade båda bilarna bara för att gå ut och ta lite bilder
 
 
Pythagorion är ju Pythagoras födelseort så självklart besökte vi honom
 
 
Som de äkta naturare vi är gick jag och Johanna dit flera gånger
 
 
och titta här vem vi hitta! Är det inte kapten Haddock möjligtvis?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: