hej bournemouth

2014-06-03 / 18:33:17
 
VI lyckades checka in på Arlanda. Ta oss till rätt Gate och sätta oss på rätt plan. VI hittade till tågstationen på Gatwick och lyckades hämta ut våra förbokade biljetter. Vi tog tre olika tåg utan att åka fel en enda gång och till sist tog vi oss fram till Bournemouth. Jag lämnade huet halv fem då Johanna och hennes mamma kom och plockade upp mig vid huset och vi var framme vid vår destination kvart över tolv i engelsk tid (det vill säga en 8 timmar lång resa!). 
 
Efter lite lunch, shopping, och strandfotografering tog vi oss en god efterlängtad hamburgemiddag. Väl tillbaka på hotellet var vi så trötta. Jag orkade precis, och inte en millisekund längre, hålla mig vaken till klockan tio och det var jag stolt över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: