jag tror att sverige har beslutsångest

2014-03-19 / 17:51:11
Jag kan kanske inte tala om hela Sverige, men i alla fall Stockholms-vädret har lite beslutsångest. Förra veckan cyklade jag till skolan och hade mina solglasögon på mig flera gånger. Vi var ute på prommenad under lunchen och jag hade bytt till vårjacka. Men vad såg man när man titta ut genom fönstret i lördags? Jo, SNÖ! Det positiva då var dock att snön smälte bort snabbt som tusan och vi fick en i övrigt snöfri helg. 
 
Men idag, vad hände då? Jo, bär jag ska lämna skolan inser jag att det snöar igen, inte mycket men det snöade. Nu, på cirka två timmar har det hunnit komma säkert 10 cm snö och det bara öser ner. Det ska dessutom snöa hela natten. Hej mitt vinterland säger jag bara... Jag som just börjat längta till sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: