sconesfrukost

2014-03-09 / 15:55:43
 
Idag har jag fått en riktig kick-start på våren. Jag och Jossan vaknade 7.30 (till skillnad från övriga tonåringar) och gick upp och bakade scones. Jag måste bara flika in att vi vaknade av oss själva halv åtta, alltså ingen klocka. Bara morgonpigga! 
 
Som sagt, dunderfrulle med scones, avokado, Philadelphiaost och mango. Lite nutella och te fick vi i oss också. Vad som dessutom gör dunderfrullen till en superawesomedunderfrulle är att vi åt den framför Mean Girls inrullade i våra täcken. Efter frukost blev det en härlig vårprommenad med Urban inan jag tog mig iväg till match. För att desutom avrunda en helt underbar förmiddag spelade jag bättre idag än vad jag har gjort på flera månader. 
 
Idag har varit en bra dag. Inte ens plugga spanska känns jobbigt längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: