en lyxigare lunch

2014-05-06 / 13:49:08
 
Idag hade jag hela förmiddagen ledig. Den enda lektion jag hade schemalagt idag var en timmes spanskalektion. Men vad gjorde jag? Jo jag sket i den och stannade hemma. Eller sket i och sket i... Så rebellisk är jag inte. Jag satt hemma och jobbade istället. Så jag har helt enkelt varit hemma hela dagen idag, 
 
Sen fick jag en till liten överraskning då min fina syster kommer hem lagom till lunch då hennes matte är inställd. Vi lyxade till det med mumsig Amerikanska pannkakor. Ganska lyxig lunch måste jag säga. Jag satsar allt jag äger på att den var godare än den jag hade fått i skolan. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej Jenny!

2014-05-07 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: