Idag har jag blivit stirrad på av kor

2014-05-17 / 15:47:32

Idag har varit årets hittills varmaste dag. Inte ett moln på himlen. Bara massa värme. Jag borde ha pluggat massor till mitt kursprov i matte men istället har jag nästan läst ut en bok. Dessutom har jag varit ute och tränat. Årets första av volleybollens utepass. Men stirrad på blev jag. Lagom till att jag började göra massa hopp kom alla kossor. De tyckte väl att jag var intressant där jag skuttade runt som en groda. 

Lagom till att jag skulle gå kunde jag inte hitta mitt mobilfodral. Efter en stund hittade jag det på marken. Jag kan säga att det var extremt slemmigt när jag tog upp det. En ko måste ha trott att det gick att äta, åh så fel hon hade! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: