höstlovstankar

2014-10-25 / 15:48:34
Ska jag vara djup nu? Det kommer säkert sluta så. Jag är bara så lyckligt över att äntligen få ta en paus. Ingen skola. Inga matcher. Inga måsten. Visserligen kommer jag behöva plugga lite men i övrigt ska jag ägna lovet åt följande; 
  • Dagdrömma mig bort
  • Läsa, vilket jag knappt gjort alls sedan skolan började
  • Umgås med vänner. Sorgligt nog har jag känt mig lite som en robot på sista tiden. Inte förmögen att stanna upp och bara njuta av andras sällskap. 
  • Sova. Mycket. 
  • Vandra runt i pyjamas hela dagar och dricka alldeles för mycket te
  • Lyssna på musik utan paus och dansa genom hela huset
  • Åka och träna utan att känna att jag måste. Träna för att jag verkligen vill. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart

2014-10-26 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: