min dag som en lista

2014-09-04 / 20:46:39
I brist på annat får mitt inlägg idag vara i form av en lista. Ibland känns det bara så tråkigt att babbla på om mina dagar som är ganska så ohändelserika. Jag ska därför hålla mig kortfattat. 
  • Vakna
  • Frukost med hela familjen utom min syster som låg och sov. Jag var lite avis på hennes sovmorgon. 
  • Börja gå till skolan
  • Inse att jag glömt mitt kamraminneskort hemma och springer hem
  • Svettas och inser att det är sommar och jag har jeans
  • Springer till bussen
  • Smsar världens snällaste syster Ellie och ber henne ta med en kjol till mig
  • Byter om till svalare kläder
  • Pluggar på viktiga saker
  • Lagar mumsig middag till mig och pappa
  • Pluggar mer 
Nu däremot taggar jag för att se första Live-sändningen av Big Brother. Av någon anledning är jag helt såld på detta program. Jag kan lova er att jag kommer se alla 100 avsnitten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: