2014

2015-01-01 / 19:31:30
 
Januari:
 
Det nya året firades in med fina flickor och hemmagjord sushi. Vi skickade iväg Thailändska lyktor, men min brann upp och sjönk i Norrviken.
 
Jag var också nere i Skåne och hälsade på släkten. Vi firade även en tidig födelsedag
 
 
Februari:
 
Jag fyllde vuxen vilket firades med kalas för 20 tjejer hemma hos mig. Pommac och princesstårta stod på menyn.
 
Vi firade även fina Ebba som fyllde 18 år 
 
Va iväg på hotellmys med mamma och syster
 
 
Mars:
 
Åt nybakta scones med Jos framför TVn
 
Åkte till Falkenberg och vann skol-SM i volleyboll. 
 
Åkte till Åland för att spela en volleybollmatch och fick gå slalom mellan alla spyor på båten. 
 
Jag firade också Jos som fyllde 18 genom familjebrunch och mys
 
 
April:
 

Jag har varit på prommenad med Johanna och Ebba efter att ha ätit extrema mängder egen sushi. 
 
Jag var också inne i staden och fitade blommande körsbärsblommor
 
Under April hann vi även med att spela in en film utklädd till Robbinsom Crusoe
 
 
Maj: 
 
Jag och Johanna åkte tillbaka till Bournemouth för att hälsa på Jackie och Richard. Bästa resan på länge! 
 
Jag skrev också mitt sista Fysikprov någonsin
 
 
Juni:
 
Jag och Johanna hade fotografering i trädgården. Jag fick ha blommor i håret. 
 
Christina var också på besök och vi fick ha riktigt kusinmys
 
Tvåan tog slut och sommarlovet satte igång
 
 
Juli:
 
Jag, Jos och Ellie spenderade vår traditionsenliga vecka på Värmdö och hade det lika bra som alltid med bad, mys på taket och picknick. 
 
Jag har var i Grekland med familjen och Johannas familj. Jag fick till och med träffa Pythagoras
 
Spenderade fyra dagar i Tylösand med underbaraste människona och upplevde mitt livs första utgång
 
 
Augusti:
 
Maria tog med oss på roadtripp till Norrköping och Harry Potter-muséet
 
Jag började trean och sista året på gymnasiet
 
I och med min fotokurs tog jag upp kameran och började använda den flitigare igen
 
 
September:
 
Jag sprang tjejmilen med min fina Nördpatrull
 
Jag, Ebba och Johanna promenerade genom söder i solnedgången
 
NT-förberedelserna satte fart på allvar och plötsligt satt det bilder på mig i grön overall upptejpat på skolan... 
 
 
Oktober:
 
Jag tog längsta bloggpausen på länge
 
Med min gymnasiearbetesgrupp begav jag mig ut på landet för att intervjua en bonde, vilket slutade med en 29 minuter lång ljudinspelning och klappande av kor
 
 
November:
 
NT kom in i mitt liv och stal mitt hjärta för alltid. Aldrig gjort någontng roligare i hela mitt liv
 
 
December: 
 
December var en tid av djupa livsdiskussioner och analyser av tillvaron
 
Jag har utvecklat någon form av närhetsbehov
 
Vi har haft julfirande hemma med frukost framför bransan
 
Familjen har firat ju hemma hos Leberts vilket var lika gosigt som vanligt 
 
Så nu 2015, får vi hoppas att jag är redo.
 

Kommentarer
Postat av: Blebbus

Bästa Jenny! Tack för att jag fått vara en del av ditt 2014! NU TAGGAR VI 2015! PUSS

2015-01-01 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: