Veggonuggets i Val Thorens 2015

2015-03-02 / 19:48:36
Nyligen hemkommen från mitt livs bästa resa. Den 20 februari gav vi oss iväg mot Val Thorens, Frankrike och alperna. Jag har upplevt så mycket nya saker och haft det så obeskrivligt underbart. Har bott tillsammans med fyra helt underbara brudar. Anna, Sofia, Fanny och Emmi har gjort resan ännu bättre än bäst. Dessutom bodde det människor vi kände bakom varje dörr. Så otroligt gosigt. 
 
Här kommer en snabb och smått osammanhängande re-cap av resan. 
Jag har överlevt sammanlagt typ 70h buss. 
 
Jag har åkt i lårdjup snö, och detta var i en pist. 
 
Jag har hoppat från en balkong och rullat ner för kullar i djup djup snö. 
 
Jag har åkt skidor i strålande sol samt mjölkvit dimma. 
Vi har köpt matchande blå smurfmössor. Bästa köpet under hela resan. Bodde i min mössa
 
Jag har vandrat från offpisten till liften
 
Vi har dansat på bord, som egentligen var pallar, på after-ski och blivit nedsprutade i skumpa
 
Jag har haft djupa samtal ute i korridorer efter förfester och utgångar
Vi har spelat kort och drukit billigt vin
 
Vi har ätit middag med tända ljus
 
Fyllekäkat crépes och snabbnudlar
 
Jag har levet i min OnePiece efter långa dagar i skidbacken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: