värmdö och hemläxa

2015-05-31 / 15:55:59
Helg spenderades på land. Eller lördag till söndag i alla fall. Hela familjen Lindqvist satte sig i bilen i lördags förmiddag och körde ut till kompisars landställe. Där väntade fika, tända ljus och varmt te i majkylan. Senare under kvällen fick jag hemmalagad thai-mat och badkläderna fick jag inviga för iår. En otroligt mysig dag, kväll och morgon måste jag säga. Alltid lika kul med alla dessa gamla, fina vänner. Ingenting är jobbigt, alla känner alla, alla är underbara. 
 
Nu till hemläxan. Kollade igenom alla mina kamerabilder från Polen med syster min, och de var tydligen jättefina och borde delas med allmänheten. Därför ska jag nu försöka ägna några inlägg till bildbombande. Så gör er redo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: