Frågestund

2015-09-16 / 17:32:58
Idag tänkte jag svara på lite frågor jag ställt till mig själv på sistone. 

Hur mår du Jenny? 
Jo, jag mår ytterst bra för en gångs skull. Jag har mina dippar i humöret då och då, men det har väl alla. För det mesta är jag ganska taggad på livet. 

Varför har du inte bloggat?
Jo men livet har rullat på och jag har inte känt att jag haft någonting speciellt intressant att berätta

Hur känns det att inte plugga? 
Bättre och bättre. Jag har haft lite skolabstinens. Speciellt när många andra har börjat plugga. Alla har insparkar, nollningar och föreläsningar. Men nu har jag verkligen kommit in i mitt nya jobb och trivs otroligt bra. Plus att jag fått rutiner nu. En strukturerad vardag. Sånt älskar jag ju. 

Ja. Tack för mig då. 

Kommentarer
Postat av: Ebbs

Yaay Jempus levererar ett blogginlägg!!!!

2015-09-16 @ 18:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: