där palmerna bor

2016-11-15 / 20:33:00
Som jag nämnde tidigare var jag med finaste Johanna i Barcelona i slutet av september. Nu tänkte jag därför lista några saker som jag verkligen älskade med den spanska staden. 
 
 
Det fanns palmer överallt. Fick lämna det allt kyligare Sverige och fånga det sista av sommaren. 
 
Vi kunde äta tapas. Hela tiden. 
 
Sangria och Mojito var standard på alla dryckesmenyer. 
 
 
Havet låg runt hörnet och kvällsdopp var en självklarhet. 
 
Ville en dansa till klockan 6 på morgonen var det inget problem. Klubbarna höll öppet. 
 
 
Shoppingen var fantastisk. Så mycket fina second hand-butiker att strosa i. 
 
Sen hade jag ju även Johanna som personlig guide. Bättre kan en ju få leta länge efter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: